Physical and Pizzaparty - Reisverslag uit Springfield, Verenigde Staten van Suzanne Kleine - WaarBenJij.nu Physical and Pizzaparty - Reisverslag uit Springfield, Verenigde Staten van Suzanne Kleine - WaarBenJij.nu

Physical and Pizzaparty

Door: Suzanne Kleine

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

10 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Springfield

Hallooo,

Tot nu toe hou ik het dus nog prima vol, want dit is alweer dag 2!

Vandaag ben ik naar mijn tijdelijke kamer verhuisd! Ik kan dus helaas nog niks uitpakken, omdat ik over 4 dagen naar mijn eigen kamer ga.. Nu zit ik nog alleen op een kamer, maar straks deel ik mijn kamer met Megan en hebben we een 4 persoonssuite met zeg maar 2 kamers en in die ander slaapt Kayleigh. We delen dan met z'n 3en een badkamer en een keuken.

Nadat ik mijn spullen snel had neergezet moest ik alweer door naar de ' Trainingroom' voor mijn physical. Dan gaan ze kijken of je wel helemaal in orde bent en of je wel klopt haha. Dus echt simpele dingen als je nek bewegen, je benen strekken en je enkels draaien. Daarna kennis gemaakt met de dokter van de universiteit en die checkt je ook nog even op je ogen, keel, etc.

Dat liep allemaal alleen een beetje uit, dus waren we eigenlijk te laat bij de ' Pizzaparty' .. In een appartement van een paar teamgenootjes hebben we met het hele team en een paar ouders pizza gegeten en kennis gemaakt etc. Erg gezellig, dus dat zit wel goed!

Nu ga ik genieten van m'n laatste dagje met mijn moeder, aangezien ze morgen ook vertrekt. Voorlopig de laatste keer dat ik afscheid moet nemen gelukkig!

Morgen verder een dagje 'vrij' dus even de laatste spullen voor mijn kamer kopen met Megan en Kayleigh voordat alle anderen op de campus komen en het één grote chaos is in alle winkels! Morgen komt trouwens ook onze laatste 'Field Hockey freshman', Chiara, aan dus die ga ik dan ook ontmoeten!

X Suus

  • 10 Augustus 2013 - 01:31

    Kayleigh Schmitz:

    Gezelllig allemaaal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Springfield

Missouri

Ik ga aan Missouri State University studeren met een hockeybeurs

Recente Reisverslagen:

28 Maart 2014

Update

07 November 2013

Geen hockey meer

12 Oktober 2013

Fall break

03 Oktober 2013

First home game

26 September 2013

Ohio, Indiana en St. Louis
Suzanne

Actief sinds 08 Aug. 2013
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 9839

Voorgaande reizen:

16 Juni 2014 - 11 Juli 2014

Zuid-Afrika vrijwilligerswerk

06 Augustus 2013 - 01 Juli 2014

Missouri

Landen bezocht: