De eerste dagen - Reisverslag uit Springfield, Verenigde Staten van Suzanne Kleine - WaarBenJij.nu De eerste dagen - Reisverslag uit Springfield, Verenigde Staten van Suzanne Kleine - WaarBenJij.nu

De eerste dagen

Door: Suzanne Kleine

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

08 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Springfield

Hallo allemaal!

Hier is dan mijn eerste verslagje! Ben benieuwd hoelang ik dit vol ga houden, aangezien ik nu eigenlijk al een dag te laat ben, maar goed.

Ik slaap nu eerst nog in een hotel samen met mijn moeder en ga morgen in een tijdelijke kamer op de campus wonen en ga dan de 13e naar mijn eigen kamer.

Gister was mijn eerste volle dag in Springfield en hebben we een hoop gedaan! Eerst moesten we naar de International Services van de universiteit om me een soort ' in te checken' en uiteraard was ik het belangrijkste formulier weer vergeten en moesten we terug naar het hotel.. Toen we terug kwamen hebben we ook gelijk een bankrekening geopend en mijn universiteit pas aangemaakt.

Vervolgens zijn we naar de winkel op de campus gegaan, die de bookstore heet, maar waar eigenlijk meer kleren zijn dan boeken. En dan echt alleen maar kleren van de universiteit van allerlei sportmerken; Adidas, Nike, Jansport, etc etc. Toen mijn moeder een hele outfit bij elkaar had gescoord gingen we naar de mall waar ze gewone kleren verkochten en het valt echt nog wel mee met wat voor'n gat springfield is haha!

Daarna zijn we naar Tmobile gegaan om een Amerikaanse simkaart te regelen en jullie kunnen mij dus in vervolg bereiken op; 0014177710144 !! En als afsluiter van de dag, hebben we mijn verjaardagscadeau gekocht; een macbook air :) :) :)

Gezellige restaurantjes hebben we hier nog niet echt kunnen vinden, zo zorgen ze ervoor dat je na een half uur eigenlijk wel weer buiten staat.. Ze zorgen er ook zeker wel voor dat je geen dorst zult krijgen, want als je glas van een liter voor de helft op is, wordt er weer een nieuwe naast gezet (zonder dat ze je iets vragen)..

Vandaag ben ik naar mijn coach, Gabby, geweest en heb ik mijn nieuwe assistant coach leren kennen, Sydney, komt uit Australië en is echt moeilijk te verstaan.. dus dat wordt nog even trainen haha!

Straks komen Megan, mijn roommate, en Kayleigh, ander Nederlands meisje, aan en gaan we denk ik met z'n allen eten!

Voor jullie; slaap lekker allemaal!

xxxx Suus

  • 10 Augustus 2013 - 01:44

    Remmy Kruijer:

    Wat leuk deze verslagen. Ik heb de volgende ook al gelezen. Ik kan niet slapen, dus ben ik even achter de computer gekropen. Doe mamma ook de groeten van ons
    De eerste indrukken zijn dunkt me goed. Heel veel plezier.
    Ook de groetjes van opa, hoewel die nu slaapt.
    Liefs Oma xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Springfield

Missouri

Ik ga aan Missouri State University studeren met een hockeybeurs

Recente Reisverslagen:

28 Maart 2014

Update

07 November 2013

Geen hockey meer

12 Oktober 2013

Fall break

03 Oktober 2013

First home game

26 September 2013

Ohio, Indiana en St. Louis
Suzanne

Actief sinds 08 Aug. 2013
Verslag gelezen: 592
Totaal aantal bezoekers 9843

Voorgaande reizen:

16 Juni 2014 - 11 Juli 2014

Zuid-Afrika vrijwilligerswerk

06 Augustus 2013 - 01 Juli 2014

Missouri

Landen bezocht: