All on my own now - Reisverslag uit Springfield, Verenigde Staten van Suzanne Kleine - WaarBenJij.nu All on my own now - Reisverslag uit Springfield, Verenigde Staten van Suzanne Kleine - WaarBenJij.nu

All on my own now

Door: Suzanne Kleine

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

11 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Springfield

Goedenavond, morgen of middag,

Vanochtend werd ik wakker in mijn veel te grote kamer in mijn eentje en haalde mijn moeder me op om samen nog te ontbijten. Na het steeds langer uitstellen, hebben we uiteindelijk afscheid genomen. Dus nu sta ik er écht helemaal alleen voor.

Daarna zijn Megan, Kayleigh en ik door Hillary (senior uit het team) naar de mall gebracht en hebben we daar nog even gewinkeld.

Toen we weer terug waren, kwam al vrij snel Ciara aan. Alle freshman zijn dus nu compleet! Aangezien iedereen off campus gaat vanaf het tweede jaar, ben je vrij op elkaar aangewezen als eerste jaarsjes. Na een mislukte grap van Kayleigh, Megan en mij bij het voorstellen aan Ciara, dat we alleen Nederlands konden, gingen we uiteten! Het jammere is wel, dat Ciara erg veel moeite heeft om Kayleigh en mij te verstaan vanwege ons accent haha? Daar moet dus nog even aan gewerkt worden!

Vanaf morgen gaat het echt een beetje beginnen!! Om 17.00 hebben we de meeting en gaan er verschillende mensen tegen ons praten en voorlichten, zoals onze fysio en studieadviseur. En daarna is het grote moment daar: CHRISTMASTIME!!!! Zo noemen ze dat, omdat je dan al je sportkleding en weet ik veel wat nog allemaal meer krijgt! Dus daar kan ik echt niet op wachten!

Het wordt nu alweer tijd om te slapen, aangezien dat nu nog kan voordat vanaf maandag de wekker elke keer om 6 uur (of eerder) gaat.. Gelukkig lig ik nu niet meer alleen op de kamer, maar met Ciara!

X Suus

  • 11 Augustus 2013 - 10:23

    Remmy Kruijer:

    We verheugen ons iedere keer weer op het verslag van jou. Het is voor ons nu net of je niet zo ver weg bent.
    Heel veel plezier met je kamergenoten. Tot hoor.
    Liefs opa en oma xxxxx

  • 12 Augustus 2013 - 17:01

    Sonja Berkhout:

    Veel succes en plezier daar.
    groetjes, Frits, Sonja, Carmen en Ian Berkhout

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Springfield

Missouri

Ik ga aan Missouri State University studeren met een hockeybeurs

Recente Reisverslagen:

28 Maart 2014

Update

07 November 2013

Geen hockey meer

12 Oktober 2013

Fall break

03 Oktober 2013

First home game

26 September 2013

Ohio, Indiana en St. Louis
Suzanne

Actief sinds 08 Aug. 2013
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 9840

Voorgaande reizen:

16 Juni 2014 - 11 Juli 2014

Zuid-Afrika vrijwilligerswerk

06 Augustus 2013 - 01 Juli 2014

Missouri

Landen bezocht: