California, 2 dagen school, Ohio - Reisverslag uit Springfield, Verenigde Staten van Suzanne Kleine - WaarBenJij.nu California, 2 dagen school, Ohio - Reisverslag uit Springfield, Verenigde Staten van Suzanne Kleine - WaarBenJij.nu

California, 2 dagen school, Ohio

Door: Suzanne Kleine

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

05 September 2013 | Verenigde Staten, Springfield

Hi allemaal,

Het is weer tijd voor een nieuwe update!
Inmiddels ben ik terug uit California en maak ik me alweer klaar voor de volgende reis. Maar nog even een korte terugblik..

Vorige week donderdag vertrokken we om 8 uur met de bus naar Kansas city om vanaf daar naar Oakland (ligt naast San Francisco) te vliegen. Naar Kansas city is alleen al 4 uur en vliegen naar Oakland was ook nog een 4 uur. We waren dan ook blij dat we na een dag reizen aan kwamen in ons hotel vlakbij San Francisco.

De volgende dag (vrijdag) moesten we alweer vroeg op want we gingen naar Davis en dat was nog 2uur rijden vanaf San Francisco en we hadden om 10uur alweer training op de University of California. Omdat bijna de helft van het team uit California komt, kwamen er veel familie en vrienden van mijn teamgenoten naar de trainingen en wedstrijden kijken. Erg leuk en zo voelde het zelfs bijna alsof we thuis speelden!
Ook Kayleigh heeft familie in California wonen omdat haar moeder uit California komt. Dus haar oom, tante en neef kwamen kijken.
Daarna gingen we lunchen met het team en alle aanhang en vervolgens terug naar het hotel. Want we moesten ons verder gaan focussen op de wedstrijd van de dag. Om 5uur moesten we namelijk weer terug zijn op UC Davis voor de wedstrijd.

Helaas mocht de support van de vele toeschouwers ons niet helpen om ons eigen spel te spelen en te winnen. We speelden vreselijk en hebben dan ook met 4-0 verloren. Snel moesten we die wedstrijd dus maar vergeten en focussen op de volgende wedstrijd van maandag tegen Pacific.

Zaterdag gingen we weer vroeg terug naar het eerste hotel waar we overnacht hadden en gingen daarna gelijk door naar het centrum van San Francisco, want we hadden een dag vrij!! Ookal hadden we maar 3 uur, we hebben toch wel genoten van de stad. We zijn in groepjes opgesplitst. En hebben langs de verschillende piers gelopen, op zoek naar een goede plek voor een foto met de golden gate bridge. Helaas lag hij in de mist, dus is het niet echt gelukt.. Daarna hebben we met z'n allen gegeten.

Zondag gingen we naar Berkley (een vrij bekende Amerikaanse universiteit) en het is ook echt prachtig! Heel veel oude gebouwen, etc. Daar hebben we 2.5 uur getraind en de rest van de dag kregen we voor huiswerk, aangezien dat moeilijk is om bij te houden door het vele reizen.

Maandag hadden we onze wedstrijd om 11uur tegen Pacific op het veld van Berkley en moesten we het verlies tegen UC Davis rechtzetten. En dat hebben we gedaan met 3-2!! We waren echt heeel blij! Gelijk daarna haasten in de bus en terug naar het vliegveld om terug te vliegen naar Kansas City en weer in de bus naar Springfield.. Uiteindelijk waren we half4 's nachts thuis en moesten we de volgende dag gewoon weer naar de lessen.

Nu zijn we dus 2 dagen thuis geweest en gaan we morgen alweer om 5.45 de bus in op weg naar Columbus, Ohio. Zo'n 10 uur rijden vanaf hier.. Daar spelen we 2 wedstrijden en hebben we 1 training en komen zaterdagnacht weer thuis. Druk druk druk dus..

Sorry voor het lange bericht, ik hoop dat jullie het einde gehaald hebben haha! En de volgende wordt vast weer wat korter.