Update - Reisverslag uit Springfield, Verenigde Staten van Suzanne Kleine - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Springfield, Verenigde Staten van Suzanne Kleine - WaarBenJij.nu

Update

Door: Suzanne Kleine

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

28 Maart 2014 | Verenigde Staten, Springfield

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een update heb gegeven! Nog niet eens een update sinds ik weer terug ben in Amerika, maar al mijn weken zien er vrij wel hetzelfde uit.

We zijn een paar weken na de kerstvakantie weer begonnen met trainen. We hockeyen elke dag van 14.30-16.30 en hebben op maandag, woensdag en vrijdag nog kracht- en conditie training van 6.00-7.30. Daarnaast zijn er twee groepen en één traint op dinsdagochtend van 7.00-8.00 en de ander op donderdagochtend van 7.00-8.00. We hebben dus maar 1 dag in de week dat we tot een redelijk tijdstip kunnen 'uitslapen'. Tussendoor ga ik nog naar mijn lessen en na mijn training moet er nog geleerd worden. In de weekenden ben ik gelukkig vrij en dan gaan we vaak uit en slaap ik bij. Onze wedstrijden zijn dus (op een toernooi na) helemaal afgelopen.

Twee weken geleden hadden we springbreak en ben ik met Kayleigh naar haar oom en tante in Californië geweest! Zooo anders dan Missouri en zoveel mooier haha! Echt een geweldige week gehad! Springbreak is trouwens in het midden van het semester, dus dat betekent dat ik alweer over de helft ben!

Volgend weekend ga ik met mijn team de color run lopen in Springfield! Het weekend erna, 12/13 april, hebben we nog een 7 tegen 7 toernooi in Louisville, Kentucky. De week erna hebben we paasvakantie en dan gaan Kayleigh en ik nog een paar dagen naar Annette in Florida! Daarna is het nog maar 4 weken en dan is het semester alweer afgelopen!

Zie jullie snel weer!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Springfield

Missouri

Ik ga aan Missouri State University studeren met een hockeybeurs

Recente Reisverslagen:

28 Maart 2014

Update

07 November 2013

Geen hockey meer

12 Oktober 2013

Fall break

03 Oktober 2013

First home game

26 September 2013

Ohio, Indiana en St. Louis
Suzanne

Actief sinds 08 Aug. 2013
Verslag gelezen: 460
Totaal aantal bezoekers 9775

Voorgaande reizen:

16 Juni 2014 - 11 Juli 2014

Zuid-Afrika vrijwilligerswerk

06 Augustus 2013 - 01 Juli 2014

Missouri

Landen bezocht: